Software clinica oftalmologica

software la comanda fpdCe este un software de management

Software-ul de management pentru clinica oftalmologica este o formă de software găsită în cabinetele medicale, concepută pentru a face față operațiunilor de zi cu zi folosind software desktop, software client-server și software bazat pe Internet.

Acest software este utilizat în general pentru funcții financiare și administrative, deși uneori se leagă și de înregistrările medicale electronice bazate pe diferitele nevoi ale practicilor medicale.

Managementul cabinetului de oftalmologie ar trebui să reducă diferența dintre biroul dumneavoastră frontal și cel din spate. La un nivel foarte înalt, cele trei funcționalități cheie care cuprind un sistem de management al practicii sunt:

  • Programarea consultațiilor
  • Comunicare
  • Raportare

Beneficiile unei soluții software pentru clinicile oftalmologice

Alegerea unei soluții software pentru o clinică oftalmologică poate fi o provocare. Este posibil ca cel mai bun sistem software să nu fie cea mai bună alegere. Prezint în continuare o serie de beneficii de care să ți cont atunci când trebuie să alegi soluția software potrivită pentru o clinică oftalmologică.

Ușurință în utilizare și transparență financiară

Trecerea la un nou proces și o nouă tehnologie vine cu provocări. Cu toate acestea, utilizarea unui sistem intuitiv care se potrivește fluxului de lucru al cabinetului poate ajuta la trecerea la un nou software de management al cabinetului de oftalmologie care merită atât pe termen scurt, cât și pe termen lung.

Cu soluția software actuala de gestionare a cabinetului, managerul și personalul poate accesa cu ușurință informațiile despre pacienți?, poate rula rapoarte și vedea imagini care să reflecte asupra profitabilității cabinetului de oftalmologie? Unele dintre rapoartele pe care ați dori să le accesați ar putea include:

  • Situații financiare
  • Rapoarte vânzări
  • Totalul programărilor la consultațiile oftalmologice

Comunicare între birouri îmbunătățită

Transparența și comunicarea eficientă între biroul din față și din spate sunt componente cheie ale modului în care software-ul de management poate aduce beneficii cabinetului oftalmologic. Software-ul ar trebui să fie echipat cu caracteristicile care pot ajuta la creșterea productivității pentru fiecare rol din cabinet, de la manageri financiari până la recepție, personal medical sau administratori de cabinet. Iată doar câteva exemple.

  • Manageri financiari – Flux de lucru de facturare cu tablouri de bord financiare, inclusiv sarcini și rapoarte.
  • Recepție – Tablou de administrare a programărilor la consultațiile oftalmologice.
  • Personal medical – Alerte de check-in pe iPad pentru a arăta data și ora la care sunt programate consultațiile oftalmologice.
  • Administratori de cabinete – Rapoarte care afișează indicatori cheie de performanță.

Datele personale ale pacientului

Software-ul de management al cabinetului va ajuta la colectarea informațiilor personale ale pacientului la înregistrare, cum ar fi informații demografice, detalii despre angajare și asigurări, etc. Este un factor bonus dacă aceste informații sunt colectate printr-un portal digital unde pacientul poate introduce aceste informații pe o tabletă și vor fi introduse automat în ​​sistemul de management al cabinetului.

Acest lucru elimină sarcina împovărătoare a personalului care introduce manual astfel de date, astfel încât să se poată concentra pe alte sarcini.

Memento de programare și soluție pentru rechemarea pacientului

Cu programele aglomerate atât pentru pacienți, cât și pentru cabinete, capacitatea de a le reaminti pacienților de programările viitoare(memento) este o caracteristică critică și un câștig pentru cabinet. În loc să utilizați un sistem autonom, utilizați o soluție care vă poate ajuta să automatizați procesele de reamintire a programărilor și să trimiteți notificări în masă atât pacienților, cât și personalului în cazul unei urgențe.

Mementourile automate prin e-mail, apeluri telefonice și chiar mesaje text pot economisi timp prețios și pot servi ca instrument pentru a oferi pacienților servicii proactive.

Soluția de memento ar trebui să aibă, de asemenea, capacitatea de a contacta pacienții care nu se prezintă și să aibă capacitatea de a trimite sondaje privind satisfacția pacienților. Răspunsurile la sondaj vor permite clinicilor să se concentreze asupra pacienților cu risc de reținere.

Concluzie

La sfârșitul zilei, sistemul software de management al cabinetului ar trebui să susțină un proces puternic de venituri, să eficientizeze comunicațiile cu personalul și să permită personalului să se concentreze pe ceea ce contează - experiența pacientului, nu sarcinile obositoare și consumatoare de timp.

Autor: Ionut Puchianu

Ai nevoie de ajutor?

Așteptăm cu nerăbdare să aflăm despre ideea voastră. Scrieți-ne un mesaj și unul dintre experții noștri vă va contacta înapoi.

Construim lucruri mari împreună

Așteptăm cu interes să ne povestiți despre afacerea sau produsul dumneavoastră.

+40(724)004263

+40(771)032085

office@fpd.ro

Scrieți-ne