Software clinica medicala

cafenele, restaurante, pensiune, hotel, clinicaConducerea unui cabinet medical privat implică mult mai mult decât doar îngrijirea pacienților tăi. Există suficiente documente implicate atunci când lucrezi pentru Serviciul Naţional de Sănătate, dar atunci când ai un cabinet privat, conduci o afacere cu drepturi depline, cu tot ceea ce implică.

Ce este un software de management al cabinetelor medicale?

Aceste software-uri sunt utilizate practic în domeniul medical pentru a ajuta la rezolvarea operațiunilor medicale de zi cu zi. Acestea sunt, în general, utilizate pentru funcții financiare și administrative, deși uneori acestea sunt folosite și pentru stocarea dosarelor medicale electronice. În multe dintre aceste software, puteți, de asemenea, să păstrați detalii despre medicamente , datele de sănătate ale pacienților , rapoarte medicale etc.

Pentru a ușura gestionarea practicii, aceste software împart diverse sarcini de gestionare a practicii în mai multe secțiuni mai mici. Fiecare secțiune individuală se ocupă doar de un aspect al managementului practicii și reduce complexitatea generală a întregului proces de management al practicii. În general, toate acestea sunt destul de ușor de utilizat. 

Industria software-ului medical este în creștere rapidă

Practicienii din industria medicală folosesc pe scară largă software de management al cabinetelor pentru a adăuga valoare practicii lor. Iată cum poate beneficia cabinetul dumneavoastră medical de pe urma unui software de management.

  • Facturare și contabilitate. Cu funcția de facturare, utilizatorul poate căuta și selecta cu ușurință produse și servicii pentru a le adăuga la factură. Funcția permite, de asemenea, adăugarea de pachete pentru o facturare mai rapidă. De asemenea, utilizatorul poate adăuga diverse metode de plată.Indică chiar dacă există un sold sau un credit existent în contul clientului.
  • Urmărirea inventarului. Permite utilizatorului să țină evidența inventarului pentru transferurile către spital, urmărirea automată a vânzărilor și ajustarea pentru scădere. Produsul sau serviciul urmărit are o notificare privind punctul de recomandă, precum și un jurnal individual.
  • Raportare. Generați o listă de rapoarte, inclusiv rapoarte pentru venituri, produse sau servicii vândute, facturi și rapoarte de sfârșit de zi, pentru a numi doar câteva.
  • Înregistrări medicale electronice. Permite cabinetelor să păstreze înregistrările medicale electronic pentru a reduce eforturile de a localiza detaliile pacienților.
  • Bază de date clienți. Ajută clinicile medicale să mențină o bază de date solidă cu pacienți. Această caracteristică permite unui cabinet medical să partajeze clienți între mai multe locații. Permite partajarea de rapoarte financiare pentru fiecare locație în mod individual, rapoarte de prețuri pentru servicii și produse pentru unele articole și în cazul în care utilizatorul are prețuri separate.
  • Calendar și programare. Ajută utilizatorul să țină evidența automată a datelor scadente ale pacientului pentru anumite servicii. Mementourile ajută la actualizarea pacienților, iar utilizatorul poate imprima automat cărți poștale de memento sau poate trimite mementouri prin e-mail pentru a-i anunța clienților pentru ce se datorează animalelor lor de companie.
Autor: Ionut Puchianu

Ai nevoie de ajutor?

Așteptăm cu nerăbdare să aflăm despre ideea voastră. Scrieți-ne un mesaj și unul dintre experții noștri vă va contacta înapoi.

Construim lucruri mari împreună

Așteptăm cu interes să ne povestiți despre afacerea sau produsul dumneavoastră.

+40(724)004263

+40(771)032085

office@fpd.ro

Scrieți-ne