Design Experiență Utilizator – UX
Experiența utilizatorului (UX) se concentrează pe o înțelegere profundă a utilizatorilor: ceea ce au nevoie, ceea ce prețuiesc, abilitățile lor și, de asemenea, limitările lor. De asemenea, ia în considerare obiectivele de afaceri ale grupului care gestionează proiectul. Cele mai bune practici UX promovează îmbunătățirea calității interacțiunii utilizatorului și percepțiile produsului și ale oricăror servicii conexe.
Pentru a înțelege brandul și tipul de clienți către care va adresați.
Pentru a descoperi noutăți despre utilizatori, comportamentul, obiectivele, motivațiile și nevoile acestora.
Utilizăm toate informațiile pe care le-am adunat în ultimele două etape pentru a analiza și distila cele mai importante elemente.
Analiza unor soluții și idei de baza pentru a putea începe crearea unor prototipuri.
Pentru a testa și primi feedback de la utilizatori reali și potențiali.
Evaluarea prototipurilor testate și alegerea celui care a dat randamentul cel mai ridicat.
Identitate Corporativă
Identitatea corporativă este o soluție grafică vizuală completă pe care o utilizați pentru a vă prezenta potențialilor clienți. Caracteristica sa principală este un stil care este recunoscut în fiecare element de design grafic de identitate vizuală.
Pentru o scufundare profundă în fiecare aspect al mărcii dumneavoastră, de la valorile și personalitatea dumneavoastră la logo și poziționare.
Pentu a identifica informatii utile despre utilizatori cum ar fi date demografice si psihografice care ne ajuta sa aflam cine sunt acesti utilizatori.
Pentru a înțelege cine este concurența dvs. si modul în care se compară marca dvs. în percepție și prezentare.
Aducem idei de propunere unică de vânzare pentru a ieși în evidență în fața competitorilor.
Pentru a crea un mesaj si o identitate vizuală care să se alinieze mărcii dvs.
Creare elemente de conținut și de imagine pentru a scoate în evidență brandul dvs.
Fotografie Profesională
Fotografii de produs profesionale realizate cu echipamente de ultima generație.
Pentru a fotografia imaginea de brand a afacerii dumneavoastră
Pentru a fotografia produsul pe care afacerea dvs. îl reprezintă.
Reprezintă direcția fotografică de perspectiva definită prin: lumini, culori, forme, linii și texturi, simetrie și etapele de procesare a acesteia.
Pentru a edita imaginea corporativă (logo-ul firmei) și imaginile produselor sau serviciilor prestate de către afacerea dvs.
Dispunem de echipamente performante și profesionale de ultima generație.
Design Interfață Utilizator – UI
Atractivitatea estetică și utilitatea unui design/produs cu imagini adecvate, tipografie, spațiu, aspect și culoare.
Pentru a defini cine sunt clienții produsului dumneavoastră și cum îl vor folosi.
Pentru a crea schițe simple și modele de fidelitate ce urmează a fi folosite în dezvoltarea aplicației sau a site-ului web.
Pentru un aspect semi-funcțional care poate oferi o previzualizare de înaltă fidelitate a aplicației reale sau a interfeței de utilizare a site-ului web.
Pentru a crea designul interfeței utilizatorului folosind tipografie și culori pentru a evidenția compoziția elementelor interfeței.
Experiența Clientului – CX
Modul în care o companie interacționează cu clienții săi în toate aspectele călătoriei clientului; de la marketing la vânzări, servicii de asistență și fiecare punct intermediar.
Pentru o analiză aprofundată a oportunităților disponibile prin digitalizarea afacerii dumneavoastră.
Pentru a asista la o îmbunătățire semnificativă a serviciului pentru clienți și a experienței oferite clienților.
Optimizăm procesele pentru a crea un birou back-office mai eficient.
Pentru o analiză aprofundată a posibilităților de utilizare mai eficientă a datelor primite de catre clienți.
Pentru o diagnoză a "consumatorului" cuprinzând călătoriile curente și pentru a dezvolta domeniile posibile în care se impun îmbunătățiri.
Branding și Numire
Identitatea companiei dumneavoastră redată prin imagine, denumire și slogan.
Market research pentru stabilirea contextului în care va funcționa brandul.
Pentru audit și elaborarea strategiei.
Pentru crearea pachetului de identitate vizuală a brandului(logo, materiale branduite, prezență digitală: site și rețele sociale, branding intern pentru angajați).
Pentru comunicarea și promovarea brandului pe orice piață locală, națională sau externă, prin metodele clasice și în mediul online.
Pentru optimizarea și managementul brandului.
Producție Video
Video marketingul este cel mai eficient tip de conținut pentru promovarea serviciilor și produselor online. Opteaza pentru o prezentare video despre afacerea ta!
Pregătirea producției video prin planificarea, cercetarea, rezolvarea problemelor și organizarea pașilor necesari pre producție.
Pentru a înregistra și captura toate materialele necesare produceri videoclipului.
Procesul de organizare, planificare și editare a videoclipului propriu-zis.
Pentru a trimite către aprobare materialul editat și eventualele revizuiri ale acestuia.
Distribuirea videoclipului final pe rețelele sociale sau utilizarea acestuia în alte scopuri.
Cercetarea Utilizatorilor
Se concentrează pe înțelegerea comportamentelor, nevoilor și motivațiilor utilizatorilor prin tehnici de observare, analiza sarcinilor și alte metodologii de feedback.
Pentru a construi o companie empatică, orientată către utilizatori, care aliniază produsul și strategia de afaceri cu nevoile și obiectivele de bază ale utilizatorilor.
Pentru a înțelege modul în care oamenii își îndeplinesc sarcinile și își ating obiectivele pentru a proiecta un UX eficient și plăcut.
Pentru a crea un timp de dezvoltare mai scurt în avans, cu o viziune clară a ceea ce încercați să construiți.
Pentru a permite diferitelor echipe să lucreze în colaborare, asigurând o experiență de utilizator coerentă pe întregul parcurs.
Pentru a proiecta și a construi ceva ce oamenii vor folosi de fapt, ceva care rezolvă cu adevărat o problemă relevantă pe care oamenii o au.
Folosind în mod constant cercetarea utilizatorilor, putem urmări rentabilitatea investiției UX pentru a vedea unde funcționează ideile și iterațiile noastre și unde trebuie să ne îmbunătățim.
Design de Produs
Un proces care începe de la o idee și se termină cu un prototip fabricat.
Pentru a descoperi dacă există o cerere puternică sau o nevoie pentru produsul dumneavoastră înainte de a începe procesul de proiectare și dezvoltare.
Pentru o mai bună înțelegere a problemelor și transformarea acestora în oportunități.
Punem pe listă soluții și idei ingenioase pentru a putea începe dezvoltarea unui prototip.
Construcția și lansarea unui prototip pentru a putea trece la faza finală.
Pentru a primi feedback din partea utilizatorilor reali.
Design Thinking
Metodologie de inovare și dezvoltare a produselor, serviciilor și proceselor. Numele de ”Design Thinking” pleacă de la principiul central al metodologiei: de a aborda procesul de inovare ca un ”designer”, ca un proiectant.
Analiza procesului de Design Thinking pentru a obține o înțelegere empatică a problemei pe care încercăm să o rezolvăm.
Pentru a identifica și defini problemele de bază determinate în procesul de analiză.
Pentru a identifica soluții noi la declarația de problemă pe care am identificat-o in procesul de definire.
Aceasta este o fază experimentală și scopul este de a identifica cea mai bună soluție posibilă pentru fiecare dintre problemele identificate în primele trei etape.
Pentru a testa produsul final folosind cele mai bune soluții identificate în faza de prototipare.