Realizare logo pensiune sau hotel

cafenele, restaurante, pensiune, hotel, clinicaImportanta unui logo pentru o pensiune sau un hotel

Să clarificăm câteva lucruri: logo-ul și site-ul nu reprezintă marca unei pensiuni sau al unui hotel. Brandul dvs. este un punct culminant al experienței, percepției și reputației pe care oamenii le au cu privire la serviciile dvs. Branding-ul reprezintă acțiunile întreprinse pentru a-ți construi marca (strategia). Iar o identitate de brand este expresia tangibilă a mărcii dvs. (logo, tipografie, culori etc.).

Dar acestea fiind spuse, logo-ul este important pentru o pensiune sau un hotel, deoarece comunică proprietatea, calitatea și valorile. Este imprimat pe produsele tale, pe cartea ta de vizită, pe site-ul tău web, pe rețelele de socializare și, cel mai important, în mintea clienților tăi.

Logo-ul dvs. este probabil una dintre primele interacțiuni pe care oamenii le au cu compania dvs. și reprezintă oportunitatea dvs. de a face o primă impresie solidă , de a arăta că oferiți un serviciu de calitate și de a vă exprima vizual scopul.

De ce are nevoie o pensiune sau un hotel de un logo?

Un logo bine conceput creează încredere prin validarea profesionalismului dvs. și determinând oamenii să rămână.

Le spune clienților potențiali cine sunteți, ce faceți și cum îi beneficiază asta. Le comunică persoanelor fără cunoștințe sau experiență anterioară cu afacerea dvs. că faceți o treabă grozavă.

Dacă logo-ul dvs. pare neprofesional, oamenii se vor întreba fără îndoială cât de capabili sunteți să vă livrați produsele și serviciile. Ați apăsat vreodată butonul "Înapoi" sau ați ales o companie în detrimentul alteia pur și simplu pentru că arată mai legitimă? Oamenii fac judecăți rapide, iar designul slab îi face pe oameni să plece.Creați un logo puternic care să iasă în evidență în fața consumatorilor, să vă asigurați că își amintesc marca dvs. și să cultive asocieri pozitive cu dvs. Logo-urile au o asociere simbolică profundă legată de amintirile și emoțiile oamenilor.

Investește în designul logo-ului tău. Este ceea ce contează cel mai mult pentru a vă crește credibilitatea și pentru a atrage consumatorii.

Care sunt diferitele tipuri de logo?

Termenul „logo” se referă în general la toate mărcile care reprezintă marca dumneavoastră. Există cinci tipuri diferite de logo-uri.

Un semn verbal - care compromite un cuvânt independent sau cuvinte precum Ben&Jerry`s, Jacobs sau Subway.

O literă - care conține o singură literă sau o abreviere: Gândiți-vă la cele două C pentru Chanel sau la A pentru Adobe.

Există o siglă - care conține doar un simbol: Gândește-te la M de la McDonald`s.

Apoi, există o emblemă - adică un cuvânt, o literă sau o siglă într-o formă care este esențială pentru design: Starbucks sau sigla restaurantului Baola sunt exemple bune în acest sens.

Tipul final este marca de combinație care conține un simbol + semn de cuvânt sau literă + marca de cuvânt.

Autor: Ionut Puchianu

Ai nevoie de ajutor?

Așteptăm cu nerăbdare să aflăm despre ideea voastră. Scrieți-ne un mesaj și unul dintre experții noștri vă va contacta înapoi.

Construim lucruri mari împreună

Așteptăm cu interes să ne povestiți despre afacerea sau produsul dumneavoastră.

+40(724)004263

+40(771)032085

office@fpd.ro

Scrieți-ne