Servicii digitale pentru o afacere de succes
Ne concentrăm eforturile pentru a oferi servicii complete adaptate nevoilor afacerii dumneavoastră, respectând bugetul și calendarul proiectului.
Start
- Analiză de business
- Cercetare de utilizatori
- Cercetare de piață
- Design UI la comandă (5 pagini)
- Consultanță UX
- Dezvoltare temă proprie
- Panou de administrare
- Magazin online + import produse
- Adăugare conținut
- Optimizare conținut (SEO)
- Integrări API
- Adăugare în Google (locație)
- Indexare în motoare de căutare (Google)
- Hosting 1 an + verificare tehnică
- Adăugare business în catalog FPD
- Optimizări performanță
- Suport pentru utilizare
*Tarif lunar pentru o perioada de minim 12 luni.
Analiza afacerii permite tuturor celor din echipă să înțeleagă obiectivele și scopul unui proiect. Fără o analiză, este foarte dificil să se creeze un plan de dezvoltare care să determine etapele și intervalele de timp ale proiectului, să atenueze riscurile și să evidențieze lacunele importante în cerințe înainte de începerea dezvoltării.
Cercetarea utilizatorilor este studiul metodic al utilizatorilor țintă, inclusiv nevoile și punctele de durere ale acestora, astfel echipa de design are cele mai clare cunoștințe posibile cu care să lucreze pentru a realiza cele mai bune modele.
Cercetarea pieței este procesul de determinare a viabilității unui nou serviciu sau produs prin cercetări efectuate direct cu potențiali clienți. Cercetarea pieței permite unei companii să descopere piața țintă și să obțină opinii și alte feedback-uri de la consumatori cu privire la interesul lor pentru produs sau serviciu.
Proiectarea interfeței cu utilizatorul (UI) este procesul pe care designerii îl folosesc pentru a construi interfețe în software sau dispozitive computerizate, concentrându-se pe aspect sau stil.
Proiectarea experienței utilizatorului (UX) este procesul de proiectare pe care echipele îl utilizează pentru a crea produse care să ofere utilizatorilor experiențe semnificative și relevante. Aceasta implică proiectarea întregului proces de achiziție și integrare a produsului, inclusiv aspecte de branding, proiectare, utilizare și funcție.
Realizarea unei teme proprii după regulile impuse de manualul de brand, ce poate fi modificată dintr-un panou de administrare.
Panoul de administrare este instrumentul principal pentru a lucra cu site-ul sau magazinul dvs. Aici puteți adăuga pagini, conținut, gestiona produse și comenzi, puteți oferi reduceri, puteți interacționa cu utilizatorii dvs., puteți schimba aspectul (tema) site-ului dvs. frontal și multe altele.
Integrarea unei componente de ecommerce alături de module necesare comerțului online. Include importul pentru un număr de maxim 500 produse.
Realizarea, editarea și adăugarea conținutului necesar pentru website - text, imagini, video, etc.
SEO înseamnă „optimizarea pentru motoare de căutare”. În termeni simpli, înseamnă procesul de îmbunătățire a site-ului dvs. pentru a-i crește vizibilitatea atunci când oamenii caută produse sau servicii legate de afacerea dvs. în Google, Bing și alte motoare de căutare. Cu cât vizibilitatea paginilor dvs. este mai bună în rezultatele căutării, cu atât este mai probabil să atrageți atenția și să atrageți clienți potențiali și existenți în afacerea dvs.
O interfață de programare a aplicațiilor (API) este un mesager care procesează cererile și asigură funcționarea fără probleme a sistemelor de întreprindere. API permite interacțiunea între date, aplicații și dispozitive. Oferă date și facilitează conectivitatea între dispozitive și programe.
Adăugarea locației afacerii dvs. în Hărți (Google, Bing, Apple) și administrarea acesteia (inclusiv eliminarea recenziilor negative și câștigarea de recenzii pozitive).
Adăugarea website-ului în Webmaster Tools, actualizarea constanța a hărții website-ului, adăugarea și/sau eliminarea de URL-uri.
Găzduire inclusă timp de un an și verificări tehnice lunare pentru menținerea sănătății website-ului.
Adăugarea afacerii dvs. în catalogul FPD, distribuit lunar către 1000 de companii din agenda noastră.
Optimizarea performanței website-ului pentru a obține un scor de peste 90% în Google Lighthouse - performanță, accesibilitate, practici și SEO.
Include manual de utilizare video și întâlniri unu-la-unu pentru a dobândi aptitudinile necesare utilizării produsului.
Avansat
- Analiză de business
- Cercetare de utilizatori
- Cercetare de piață
- Design UI la comandă (10 pagini)
- Consultanță UX
- Dezvoltare temă proprie
- Panou de administrare
- Magazin online + import produse
- Adăugare conținut
- Optimizare conținut (SEO)
- Integrări API
- Adăugare în Google (locație)
- Indexare în motoare de căutare (Google și Bing)
- Hosting 1 an + verificare tehnică
- Adăugare business în catalog FPD
- Optimizări performanță
- Suport pentru utilizare
*Tarif lunar pentru o perioada de minim 12 luni.
Analiza afacerii permite tuturor celor din echipă să înțeleagă obiectivele și scopul unui proiect. Fără o analiză, este foarte dificil să se creeze un plan de dezvoltare care să determine etapele și intervalele de timp ale proiectului, să atenueze riscurile și să evidențieze lacunele importante în cerințe înainte de începerea dezvoltării.
Cercetarea utilizatorilor este studiul metodic al utilizatorilor țintă, inclusiv nevoile și punctele de durere ale acestora, astfel echipa de design are cele mai clare cunoștințe posibile cu care să lucreze pentru a realiza cele mai bune modele.
Cercetarea pieței este procesul de determinare a viabilității unui nou serviciu sau produs prin cercetări efectuate direct cu potențiali clienți. Cercetarea pieței permite unei companii să descopere piața țintă și să obțină opinii și alte feedback-uri de la consumatori cu privire la interesul lor pentru produs sau serviciu.
Proiectarea interfeței cu utilizatorul (UI) este procesul pe care designerii îl folosesc pentru a construi interfețe în software sau dispozitive computerizate, concentrându-se pe aspect sau stil.
Proiectarea experienței utilizatorului (UX) este procesul de proiectare pe care echipele îl utilizează pentru a crea produse care să ofere utilizatorilor experiențe semnificative și relevante. Aceasta implică proiectarea întregului proces de achiziție și integrare a produsului, inclusiv aspecte de branding, proiectare, utilizare și funcție.
Realizarea unei teme proprii după regulile impuse de manualul de brand.
Panoul de administrare este instrumentul principal pentru a lucra cu site-ul sau magazinul dvs. Aici puteți adăuga pagini, conținut, gestiona produse și comenzi, puteți oferi reduceri, puteți interacționa cu utilizatorii dvs., puteți schimba aspectul (tema) site-ului dvs. frontal și multe altele.
Integrarea unei componente de ecommerce alături de module necesare comerțului online. Include importul pentru un număr de maxim 500 produse.
Realizarea, editarea și adăugarea conținutului necesar pentru website - text, imagini, video, etc.
SEO înseamnă „optimizarea pentru motoare de căutare”. În termeni simpli, înseamnă procesul de îmbunătățire a site-ului dvs. pentru a-i crește vizibilitatea atunci când oamenii caută produse sau servicii legate de afacerea dvs. în Google, Bing și alte motoare de căutare. Cu cât vizibilitatea paginilor dvs. este mai bună în rezultatele căutării, cu atât este mai probabil să atrageți atenția și să atrageți clienți potențiali și existenți în afacerea dvs.
O interfață de programare a aplicațiilor (API) este un mesager care procesează cererile și asigură funcționarea fără probleme a sistemelor de întreprindere. API permite interacțiunea între date, aplicații și dispozitive. Oferă date și facilitează conectivitatea între dispozitive și programe.
Adăugarea locației afacerii dvs. în Hărți (Google, Bing, Apple) și administrarea acesteia (inclusiv eliminarea recenziilor negative și câștigarea de recenzii pozitive).
Adăugarea website-ului în Webmaster Tools, actualizarea constanța a hărții website-ului, adăugarea și/sau eliminarea de URL-uri.
Găzduire inclusă timp de un an și verificări tehnice lunare pentru menținerea sănătății website-ului.
Adăugarea afacerii dvs. în catalogul FPD, distribuit lunar către 1000 de companii din agenda noastră.
Optimizarea performanței website-ului pentru a obține un scor de peste 90% în Google Lighthouse - performanță, accesibilitate, practici și SEO.
Include manual de utilizare video și întâlniri unu-la-unu pentru a dobândi aptitudinile necesare utilizării produsului.
Complet
- Analiză de business
- Cercetare de utilizatori
- Cercetare de piață
- Design UI la comandă (15 pagini)
- Consultanță UX dedicată
- Dezvoltare temă proprie
- Panou de administrare
- Magazin online + import produse
- Adăugare conținut
- Optimizare conținut (SEO)
- Integrări API
- Adăugare în Google (locație)
- Indexare în motoare de căutare (Google, Bing, Baidu, DuckDuckGo)
- Hosting 1 an + verificare tehnică
- Adăugare business în catalog FPD
- Optimizări performanță + CDN
- Suport pentru utilizare
*Tarif lunar pentru o perioada de minim 12 luni.
Analiza afacerii permite tuturor celor din echipă să înțeleagă obiectivele și scopul unui proiect. Fără o analiză, este foarte dificil să se creeze un plan de dezvoltare care să determine etapele și intervalele de timp ale proiectului, să atenueze riscurile și să evidențieze lacunele importante în cerințe înainte de începerea dezvoltării.
Cercetarea utilizatorilor este studiul metodic al utilizatorilor țintă, inclusiv nevoile și punctele de durere ale acestora, astfel echipa de design are cele mai clare cunoștințe posibile cu care să lucreze pentru a realiza cele mai bune modele.
Cercetarea pieței este procesul de determinare a viabilității unui nou serviciu sau produs prin cercetări efectuate direct cu potențiali clienți. Cercetarea pieței permite unei companii să descopere piața țintă și să obțină opinii și alte feedback-uri de la consumatori cu privire la interesul lor pentru produs sau serviciu.
Proiectarea interfeței cu utilizatorul (UI) este procesul pe care designerii îl folosesc pentru a construi interfețe în software sau dispozitive computerizate, concentrându-se pe aspect sau stil.
Proiectarea experienței utilizatorului (UX) este procesul de proiectare pe care echipele îl utilizează pentru a crea produse care să ofere utilizatorilor experiențe semnificative și relevante. Aceasta implică proiectarea întregului proces de achiziție și integrare a produsului, inclusiv aspecte de branding, proiectare, utilizare și funcție.
Realizarea unei teme proprii după regulile impuse de manualul de brand.
Panoul de administrare este instrumentul principal pentru a lucra cu site-ul sau magazinul dvs. Aici puteți adăuga pagini, conținut, gestiona produse și comenzi, puteți oferi reduceri, puteți interacționa cu utilizatorii dvs., puteți schimba aspectul (tema) site-ului dvs. frontal și multe altele.
Integrarea unei componente de ecommerce alături de module necesare comerțului online. Include importul pentru un număr de maxim 500 produse.
Realizarea, editarea și adăugarea conținutului necesar pentru website - text, imagini, video, etc.
SEO înseamnă „optimizarea pentru motoare de căutare”. În termeni simpli, înseamnă procesul de îmbunătățire a site-ului dvs. pentru a-i crește vizibilitatea atunci când oamenii caută produse sau servicii legate de afacerea dvs. în Google, Bing și alte motoare de căutare. Cu cât vizibilitatea paginilor dvs. este mai bună în rezultatele căutării, cu atât este mai probabil să atrageți atenția și să atrageți clienți potențiali și existenți în afacerea dvs.
O interfață de programare a aplicațiilor (API) este un mesager care procesează cererile și asigură funcționarea fără probleme a sistemelor de întreprindere. API permite interacțiunea între date, aplicații și dispozitive. Oferă date și facilitează conectivitatea între dispozitive și programe.
Adăugarea locației afacerii dvs. în Hărți (Google, Bing, Apple) și administrarea acesteia (inclusiv eliminarea recenziilor negative și câștigarea de recenzii pozitive).
Adăugarea website-ului în Webmaster Tools, actualizarea constanța a hărții website-ului, adăugarea și/sau eliminarea de URL-uri.
Găzduire inclusă timp de un an și verificări tehnice lunare pentru menținerea sănătății website-ului.
Adăugarea afacerii dvs. în catalogul FPD, distribuit lunar către 1000 de companii din agenda noastră.
Optimizarea performanței website-ului pentru a obține un scor de peste 90% în Google Lighthouse - performanță, accesibilitate, practici și SEO. Rolul CDN-ului este acela de a servi conținut cu disponibilitate ridicată și de înaltă performanță pentru utilizatorii finali.
Include manual de utilizare video și întâlniri unu-la-unu pentru a dobândi aptitudinile necesare utilizării produsului.
Start
- Actualizări periodice
- Backup zilnic
- Găzduire website (pachet minimal)
- Monitorizare periodică
- Scanări de securitate
- Rezolvare erori/bug-uri
- Raport de activitate
- Implementări noi
- Articol de blog
- Optimizări performantă
- Suport tehnic prin e-mail
*Tarif lunar pentru o perioada de minim 12 luni.
Actualizări temă, pluginuri, versiune CMS), etc.
Stocare constantă a tuturor datelor.
-1GB spațiu stocare media
-Un cont FTP
-O adresă de email
-O bază de date SQL
-maxim 25 email-uri trimise/h
-200 MB stocare date per email
-8GHz shared CPU
-1GB memorie Ram
Monitorizare periodică din punct de vedere al fiabilității și performanței.
Scanări antivirus și antimalware periodice.
Raport de activitate website (trafic, performanță, seo, securitate).
Articolele de blog (aprox. 600 cuvinte) vor fi redactate de către un copywriter profesionist.
Optimizare website pentru o performanță cât mai ridicată.
Avansat
- Actualizări periodice
- Backup zilnic
- Găzduire website (pachet avansat)
- Monitorizare periodică
- Scanări de securitate
- Rezolvare erori/bug-uri
- Raport de activitate
- 2 ore pentru implementări noi
- Articol de blog
- Optimizări performanță
- Suport tehnic prin e-mail
*Tarif lunar pentru o perioada de minim 12 luni.
Actualizări temă, pluginuri, versiune CMS), etc.
Stocare constantă a tuturor datelor.
-4GB spațiu stocare media
-Un cont FTP
-10 adrese de email
-3 baze de date SQL
-3 sub domenii
-maxim 75 de email-uri trimise/h
-300 MB stocare date per email
-11.2 GHz shared CPU
-2GB memorie Ram
Monitorizare periodică din punct de vedere al fiabilității și performanței.
Scanări antivirus și antimalware periodice.
Raport de activitate website (trafic, performanță, seo, securitate).
Articolele de blog (aprox. 600 cuvinte) vor fi redactate de către un copywriter profesionist.
Optimizare website pentru o performanță cât mai ridicată.
Complet
- Actualizări periodice
- Backup zilnic
- Găzduire website (pachet complet)
- Monitorizare periodică
- Scanări de securitate
- Rezolvare erori/bug-uri
- Raport de activitate
- 4 ore pentru implementări noi
- Un articol de blog
- Optimizări performanță
- Suport tehnic prin e-mail, chat și telefon
*Tarif lunar pentru o perioada de minim 12 luni.
Actualizări temă, pluginuri, versiune CMS), etc.
Stocare constantă a tuturor datelor.
-10GB spațiu stocare media
-Un cont FTP
-10 adrese de email
-3 baze de date SQL
-3 sub domenii
-maxim 200 de email-uri trimise/h
-500 MB stocare date per email
-14.4GHz shared CPU
-5GB memorie Ram
Monitorizare periodică din punct de vedere al fiabilității și performanței.
Scanări antivirus și antimalware periodice.
Raport de activitate website (trafic, performanță, seo, securitate).
Articolele de blog (aprox. 600 cuvinte) vor fi redactate de către un copywriter profesionist.
Optimizare website pentru o performanță cât mai ridicată.
Start
- Analiză de design
- Analiză audiență
- Cercetare de piață
- Logo (vectorial)
- Manual de brand (structuri, poziționare, culori, tipografie, iconografie, imagini)
- Grafică DTP
- Grafică Social Media (model postări, copertă, profil)
- Proces de denumire a mărcii
- Producție video (<2 min)
- Fotografie profesională (4 ore/ședință)
- Adăugare business în catalog FPD
- Suport pentru utilizare
- Înregistrare marcă la OSIM
Analiza de design este în esență un proces de luare a deciziilor în care instrumentele analitice derivate din științele de bază, matematică, statistică și fundamentele inginerești sunt utilizate pentru a dezvolta un model de produs care poate fi transformat într-un produs real.
Analiza audienței este o sarcină care este adesea realizată de persoane tehnice în etapele timpurii ale unui proiect. Ea constă în evaluarea publicului pentru a vă asigura că informațiile furnizate acestora sunt la nivelul corespunzător.
Cercetarea pieței este procesul de determinare a viabilității unui nou serviciu sau produs prin cercetări efectuate direct cu potențiali clienți. Cercetarea pieței permite unei companii să descopere piața țintă și să obțină opinii și alte feedback-uri de la consumatori cu privire la interesul lor pentru produs sau serviciu.
Un logo vectorial este un simbol format din text și imagini care identifică o afacere și poate fi utilizat la orice dimensiune și pe orice format. Un logo bun arată ce face o companie și cât valorează marca.
Manualele de marcă sunt documente care explică modul în care un brand ar trebui prezentat în public și modul în care oamenii ar trebui să intre în contact cu acesta. Ele sunt utilizate nu numai de cei care lucrează în cadrul companiei, ci și, cel mai important, de cei care utilizează marca extern. Acestea conțin instrucțiuni practice pentru a se asigura că marca rămâne întotdeauna recunoscută, indiferent de canalul de comunicare utilizat.
Designul tipărit, un subset de design grafic, este o formă de comunicare vizuală utilizată pentru a transmite informații publicului printr-un design estetic intenționat tipărit pe o suprafață tangibilă, conceput pentru a fi tipărit pe hârtie, spre deosebire de prezentarea pe o platformă digitală.
Grafica social media este componenta vizuală a oricărei postări sociale, de obicei sub formă de imagini, gif-uri și videoclipuri.
Marca comercială, cunoscută și sub denumirea de brand, este un nume, termen, model, simbol sau o altă trăsătură care diferențiază, în percepția consumatorului, o organizație sau un produs de rivalii de pe piață.
Realizarea de videoclipuri de maxim două minute destinate vizionării pe website sau pe platformele social media.
Realizarea unei ședințe de fotografie profesională pentru locația, personal sau produsele afacerii dvs.
Adăugarea afacerii dvs. în catalogul FPD, distribuit lunar către 1000 de companii din agenda noastră.
Include manual de utilizare video și întâlniri unu-la-unu pentru a dobândi aptitudinile necesare utilizării produsului.
Marca ta va fi înregistrată la OSIM pentru a evita situațiile neplăcute de furt intelectual.
Avansat
- Analiză de design
- Analiză audiență
- Cercetare de piață
- Logo (vectorial)
- Manual de brand (structuri, poziționare, culori, tipografie, iconografie, imagini)
- Grafică DTP (carte vizită, ecuson)
- Grafică Social Media (model postări, copertă, profil)
- Proces de denumire a mărcii
- Producție video (<2 min)
- Fotografie profesională (4 ore/ședință)
- Adăugare business în catalog FPD
- Suport pentru utilizare
- Înregistrare marcă la OSIM
Analiza de design este în esență un proces de luare a deciziilor în care instrumentele analitice derivate din științele de bază, matematică, statistică și fundamentele inginerești sunt utilizate pentru a dezvolta un model de produs care poate fi transformat într-un produs real.
Analiza audienței este o sarcină care este adesea realizată de scriitori tehnici în etapele timpurii ale unui proiect. Ea constă în evaluarea publicului pentru a vă asigura că informațiile furnizate acestora sunt la nivelul corespunzător.
Cercetarea pieței este procesul de determinare a viabilității unui nou serviciu sau produs prin cercetări efectuate direct cu potențiali clienți. Cercetarea pieței permite unei companii să descopere piața țintă și să obțină opinii și alte feedback-uri de la consumatori cu privire la interesul lor pentru produs sau serviciu.
Un logo vectorial este un simbol format din text și imagini care identifică o afacere și poate fi utilizat la orice dimensiune și pe orice format. Un logo bun arată ce face o companie și cât valorează marca.
Manualele de marcă sunt documente care explică modul în care un brand ar trebui prezentat în public și modul în care oamenii ar trebui să intre în contact cu acesta. Ele sunt utilizate nu numai de cei care lucrează în cadrul companiei, ci și, cel mai important, de cei care utilizează marca extern. Acestea conțin instrucțiuni practice pentru a se asigura că marca rămâne întotdeauna recunoscută, indiferent de canalul de comunicare utilizat.
Designul tipărit, un subset de design grafic, este o formă de comunicare vizuală utilizată pentru a transmite informații publicului printr-un design estetic intenționat tipărit pe o suprafață tangibilă, conceput pentru a fi tipărit pe hârtie, spre deosebire de prezentarea pe o platformă digitală.
Grafica social media este componenta vizuală a oricărei postări sociale, de obicei sub formă de imagini, gif-uri și videoclipuri.
Marca comercială, cunoscută și sub denumirea de brand, este un nume, termen, model, simbol sau o altă trăsătură care diferențiază, în percepția consumatorului, o organizație sau un produs de rivalii de pe piață.
Realizarea de videoclipuri de maxim două minute destinate vizionării pe website sau pe platformele social media.
Realizarea unei ședințe de fotografie profesională pentru locația, personal sau produsele afacerii dvs.
Adăugarea afacerii dvs. în catalogul FPD, distribuit lunar către 1000 de companii din agenda noastră.
Include manual de utilizare video și întâlniri unu-la-unu pentru a dobândi aptitudinile necesare utilizării produsului.
Marca ta va fi înregistrată la OSIM pentru a evita situațiile neplăcute de furt intelectual.
Complet
- Analiză de design
- Analiză audiență
- Cercetare de piață
- Logo (vectorial)
- Manual de brand (structuri, poziționare, culori, tipografie, iconografie, imagini)
- Grafică DTP (*Avansat + flyer, catalog)
- Grafică Social Media (model postări, copertă, profil)
- Proces de denumire a mărcii
- Producție video (<2 min)
- Fotografie profesională (4 ore/ședință)
- Adăugare business în catalog FPD
- Suport pentru utilizare
- Înregistrare marcă la OSIM
Analiza de design este în esență un proces de luare a deciziilor în care instrumentele analitice derivate din științele de bază, matematică, statistică și fundamentele inginerești sunt utilizate pentru a dezvolta un model de produs care poate fi transformat într-un produs real.
Analiza audienței este o sarcină care este adesea realizată de scriitori tehnici în etapele timpurii ale unui proiect. Ea constă în evaluarea publicului pentru a vă asigura că informațiile furnizate acestora sunt la nivelul corespunzător.
Cercetarea pieței este procesul de determinare a viabilității unui nou serviciu sau produs prin cercetări efectuate direct cu potențiali clienți. Cercetarea pieței permite unei companii să descopere piața țintă și să obțină opinii și alte feedback-uri de la consumatori cu privire la interesul lor pentru produs sau serviciu.
Un logo vectorial este un simbol format din text și imagini care identifică o afacere și poate fi utilizat la orice dimensiune și pe orice format. Un logo bun arată ce face o companie și cât valorează marca.
Manualele de marcă sunt documente care explică modul în care un brand ar trebui prezentat în public și modul în care oamenii ar trebui să intre în contact cu acesta. Ele sunt utilizate nu numai de cei care lucrează în cadrul companiei, ci și, cel mai important, de cei care utilizează marca extern. Acestea conțin instrucțiuni practice pentru a se asigura că marca rămâne întotdeauna recunoscută, indiferent de canalul de comunicare utilizat.
Designul tipărit, un subset de design grafic, este o formă de comunicare vizuală utilizată pentru a transmite informații publicului printr-un design estetic intenționat tipărit pe o suprafață tangibilă, conceput pentru a fi tipărit pe hârtie, spre deosebire de prezentarea pe o platformă digitală.
Grafica social media este componenta vizuală a oricărei postări sociale, de obicei sub formă de imagini, gif-uri și videoclipuri.
Marca comercială, cunoscută și sub denumirea de brand, este un nume, termen, model, simbol sau o altă trăsătură care diferențiază, în percepția consumatorului, o organizație sau un produs de rivalii de pe piață.
Realizarea de videoclipuri de maxim două minute destinate vizionării pe website sau pe platformele social media.
Realizarea unei ședințe de fotografie profesională pentru locația, personal sau produsele afacerii dvs.
Adăugarea afacerii dvs. în catalogul FPD, distribuit lunar către 1000 de companii din agenda noastră.
Include manual de utilizare video și întâlniri unu-la-unu pentru a dobândi aptitudinile necesare utilizării produsului.
Marca ta va fi înregistrată la OSIM pentru a evita situațiile neplăcute de furt intelectual.
Start
- Analiză internă (website, social media)
- Analiză externă (Google, backlinks)
- Plan de marketing
- Optimizare internă (3-5 cuvinte cheie)
- Optimizare externă
- Design și copywrite model social media
- Design și copywrite articole
- Design și copywrite comunicat de presă
- 12 Postări / lună - 2 rețele
- 1 Video (max 2 min) / lună
- 2 Articole / lună
- 1 Comunicat de presă / lună
- Management reputație online
- Asistență telefon/email
- Raportare bilunară
- Analiză evoluție (Google, backlinks)
*Tarif lunar pentru o perioada de minim 12 luni.
Avansat
- Analiză internă (website, social media)
- Analiză externă (Google, backlinks)
- Plan de marketing
- Optimizare internă (5-10 cuvinte cheie)
- Optimizare externă
- Design și copywrite model social media
- Design și copywrite articole
- Design și copywrite comunicat de presă
- 18 Postări / lună - 4 rețele
- 2 Video (max 2 min) / lună
- 2 Articole / lună
- 1 Comunicat de presă / lună
- Management reputație online
- Asistență telefon/email
- Raportare bilunară
- Analiză evoluție (Google, backlinks)
*Tarif lunar pentru o perioada de minim 12 luni.
Complet
- Analiză internă (website, social media)
- Analiză externă (Google, backlinks)
- Plan de marketing
- Optimizare internă (10-20 cuvinte cheie)
- Optimizare externă
- Design și copywrite model social media
- Design și copywrite articole
- Design și copywrite comunicat de presă
- 24 Postări / lună - 6 rețele
- 4 Video (max 2 min) / lună
- 4 Articole / lună
- 1 Comunicat de presă / lună
- Management reputație online
- Asistență telefon/email
- Raportare bilunară
- Analiză evoluție (Google, backlinks)
*Tarif lunar pentru o perioada de minim 12 luni.
Start
- Analiză campanie promovare
- Plan de promovare
- Administrare campanii
- Design și Copywrite
- Urmărire rentabilitate
- Optimizare rată conversie
- Optimizare comandă medie
- Optimizare Checkout Funnel (pâlnie de plată)
- Optimizare abandonare cart
- Automatizări
- Asistență telefon/email
- Raportare bilunară
- Campanii FacebookAds
- Alte canale de marketing (email, video)
*50% din buget redirecționat către reclame.
Avansat
- Analiză campanie promovare
- Plan de promovare
- Administrare campanii
- Design și Copywrite
- Urmărire rentabilitate
- Optimizare rată conversie
- Optimizare comandă medie
- Optimizare Checkout Funnel (pâlnie de plată)
- Optimizare abandonare cart
- Automatizări
- Asistență telefon/email
- Raportare bilunară
- Campanii FacebookAds + GoogleAds
- Alte canale de marketing (email, video)
*60% din buget redirecționat către reclame.
Complet
- Analiză campanie promovare
- Plan de promovare
- Administrare campanii
- Design și Copywrite
- Urmărire rentabilitate
- Optimizare rată conversie
- Optimizare comandă medie
- Optimizare Checkout Funnel (pâlnie de plată)
- Optimizare abandonare cart
- Automatizări
- Asistență telefon/email
- Raportare bilunară
- Campanii FacebookAds + GoogleAds + YoutubeAds
- Alte canale de marketing (email, video)
*70% din buget redirecționat către reclame.