Optimizarea SEO in 2022
După cum se știe, până acum, pentru majoritatea companiilor, optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) a fost și este in continuare esențială pentru a atrage consumatorii către platformele lor online. Cu toate acestea, SEO se schimbă constant și trebuie să fii la curent cu cele mai recente tendințe pentru a te asigura că strategiile de conținut sunt eficiente.
Asta înseamnă că, dacă încă te bazezi pe aceleași tactici SEO pe care le folosești de ani de zile, este timpul să înveți cele mai recente strategii SEO. Cert este că multe strategii mai vechi nu numai că sunt ineficiente în peisajul SEO de astăzi, dar unele tactici învechite, pot chiar avea un impact negativ asupra SEO. De aceea trebuie să vă adaptați continuu strategiile SEO la cele mai recente tendințe. Cu toate acestea, a rămâne la curent cu cele mai recente strategii SEO poate fi adesea o perspectivă copleșitoare.
Dacă dorești să afli mai multe despre SEO, cum funcționează și care sunt procesele generale ale acestuia, te invit să citești articolul "Ce este SEO"!
Pentru a vă ajuta să rămâneți la curent cu cele mai recente evoluții în SEO, în continuare îți prezint 6 tendințe SEO pentru anul 2022.
1.Îmbunătățirea vitezei paginii
Viteza paginii web este atât prezentul, cât și viitorul SEO.
Pe măsură ce mai mulți utilizatori accesează internetul din mers, fie de pe laptop sau smartphone, devine esențial pentru companii să ofere experiențe rapide pe site. De aceea, Google a lansat Core Web Vitals, unul dintre cei mai noi factori de clasare ai săi.
Cu Core Web Vitals , Google analizează:
- Cât timp durează până se încarcă cel mai mare element de pe pagina ta;
- Cât de multe elemente de pe o pagină se mișcă în timpul încărcării;
- Cât timp durează pentru ca elementele dintr-o pagină să răspundă la clicuri.
2.Reîmprospătarea conținutului existent
Toată lumea produce conținut SEO în aceste zile și, în timp ce publicarea de conținut nou va rămâne un accent al SEO, la fel va rămâne și reîmprospătarea conținutul existent . Acest lucru se datorează faptului că reîmprospătarea conținutului existent (în special conținutul publicat acum doi sau mai mulți ani) pare să revină atunci când vine vorba de clasamente.
Cu aceste tipuri de rezultate, aveți o modalitate rapidă de a recâștiga:
- Clasamente
- Trafic
- Venituri
În plus, îți vei maximiza investiția inițială în acest conținut. Deci, atunci când vă gândiți la viitorul SEO și strategia dvs., luați în considerare adăugarea de actualizări de conținut la planul dvs. dacă ați investit în conținut SEO în urmă cu câțiva ani.
3.Concentrarea pe intenția de căutare a utilizatorului
Următorul pe lista noastră cu cele mai recente tendințe SEO este concentrarea pe intenția de căutare a utilizatorilor. Această tendință a fost populară de-a lungul anilor și este încă valabilă pentru 2022. Crearea de pagini care se concentrează pe intenția de căutare a utilizatorilor este fundamentală pentru a reuși SEO în 2022.
Intenția de căutare a utilizatorului; care este sensul din spatele motivului pentru care cineva efectuează o căutare; este esențială pentru a vă ajuta să vă clasați în rezultatele căutării. Oamenii efectuează căutări în căutarea unor informații specifice. Dacă pagina dvs. nu oferă informațiile de care au nevoie, nu vă veți clasa bine în rezultatele căutării.
4.Crearea de conținut dinamic care să informeze publicul
Dacă nu creați conținut, nu veți avea nimic de clasat în rezultatele căutării. Dacă doriți ca conținutul dvs. să se claseze în rezultatele căutării, trebuie să îl optimizați pentru motoarele de căutare.
Așadar, pentru a ține pasul cu cele mai recente tendințe SEO, trebuie să creați conținut dinamic care sa fie sustenabil în timp.
Pentru a începe să generați conținut sustenabil în timp; gândiți-vă la subiectele critice din industria dvs. sau la întrebările obișnuite pe care le pune publicul. Acestea sunt subiecte grozave pentru a începe crearea de conținut.
5.Site web responsive
Următorul pe lista noastră de tendințe SEO pentru 2022 este livrarea unui site web prietenos cu dispozitivele mobile. Un site web prietenos cu dispozitivele mobile este fundamental dacă vrei ca SEO să aibă succes în noul an.
Google folosește un index pentru dispozitive mobile, ceea ce înseamnă că ține cont de versiunea mobilă a site-ului dvs. atunci când vă clasifică site-ul în rezultatele căutării. Deci, dacă nu aveți un site web prietenos cu dispozitivele mobile, clasamentele dvs. vor avea de suferit.
Așadar, prin optimizarea pentru dispozitive mobile, veți contribui la oferirea unei experiențe pozitive care vă permite să vă poziționați mai bine în rezultatele căutării.
6.Integrarea marketingului multicanal
În timp ce SEO este o strategie extrem de valoroasă și fundamentală pentru planul tău de marketing, nu este singura. Oamenii vă vor descoperi afacerea prin mai multe canal; așa că trebuie să adoptați o abordare multicanal pentru planul dvs. de marketing.
O strategie de marketing multicanal va ajuta SEO; deoarece vă permite să conduceți oamenii către site-ul dvs. indiferent dacă trimiteți un e-mail la cea mai recentă postare de blog sau o distribuiți pe rețelele sociale. Creați noi oportunități pentru ca oamenii să vă viziteze site-ul.
Pregătiți-vă pentru viitorul SEO în 2022
Acum că știți cele mai recente tendințe SEO, este timpul să începeți să vă optimizați site-ul din punct de vedere SEO. Dacă nu sunteți sigur de unde să începeți, F.P.D. Consultanta si Solutii Digitale este aici pentru a vă ajuta.
Adrese utile: Preț Servicii | Portofoliu | Facebook | LinkedIn | Google | Contact
Servicii Marketing: Optimizare SEO | Social Media | Facebook Ads | Google Ads | LinkedIn Ads | TikTok Ads | Youtube Ads