Cum clasifică Google o pagină web
Motoarele de căutare au un singur scop. Acestea urmăresc să ofere utilizatorilor cele mai relevante răspunsuri sau informații în funcție de căutările acestora.
De fiecare dată când utilizați motoarele de căutare, algoritmii acestora aleg paginile care sunt cele mai relevante pentru interogarea dvs. Și apoi, paginile sunt clasate, afișându-le mai întâi pe cele mai autoritare sau populare.
Pentru a oferi utilizatorilor informațiile potrivite, motoarele de căutare analizează doi factori:
- Relevanța dintre interogarea de căutare și conținutul unei pagini. Motoarele de căutare îl evaluează în funcție de diverși factori, cum ar fi subiectul sau cuvintele cheie.
- Autoritatea, care se măsoară prin popularitatea unui site web pe internet. Google presupune că, cu cât o pagină sau o resursă este mai populară, cu atât conținutul acesteia este mai valoros pentru cititori.
Și pentru a analiza toate aceste informații folosesc ecuații complexe numite algoritmi de căutare.
Motoarele de căutare își păstrează algoritmii secreți. Dar, de-a lungul timpului, specialiștii în SEO au identificat o serie de factori care au devenit uzuali și pe care îi iau în considerare atunci când optimizează o pagină web. Ne referim la ei ca fiind factori de clasare și sunt în centrul unei strategii SEO.
După cum veți vedea în timp, adăugarea de conținut, optimizarea imaginilor sau îmbunătățirea legăturilor interne vă poate afecta clasamentul și vizibilitatea în căutări. Și asta pentru că fiecare dintre aceste acțiuni îmbunătățește un factor de clasare în motoarele de căutare.
Mai multe articole despre "SEO": Ce este SEO | Tutorial SEO pentru începători | Optimizare SEO
Adrese utile: Preț Servicii | Portofoliu | Facebook | LinkedIn | Google | Contact
Servicii Marketing: Optimizare SEO | Social Media | Facebook Ads | Google Ads | LinkedIn Ads | TikTok Ads | Youtube Ads