Ce este SEO

servicii seo fpdCe este SEO - optimizarea pentru motoarele de căutare?

SEO sau optimizarea pentru motoarele de căutare este procesul de îmbunătățire a vizibilității unui site web sau a unei pagini web pe o pagină cu rezultate ale unui motor de căutare (SERP), astfel încât site-ul unei companii să fie mai ușor de descoperit (adică, pe prima pagină/e), conducând astfel trafic și vânzări.

SEO implică adesea efortul concertat al mai multor departamente din cadrul unei organizații; inclusiv echipele de proiectare, marketing și producție de conținut. În timp ce unele lucrări SEO implică analize de afaceri (de exemplu, compararea conținutului cuiva cu al concurenților), o parte considerabilă depinde de algoritmii de clasare ai diferitelor motoare de căutare, care se pot schimba în timp. Cu toate acestea, o regulă generală este că site-urile web și paginile web cu conținut de calitate superioară; care au mai multe link-uri de recomandare externe și mai multă implicare a utilizatorilor se vor clasa mai sus.

Cum funcționează SEO?

Crawlerele motoarelor de căutare (numite și roboți) parcurg tot conținutul pe care îl pot găsi pe internet. Ei fac acest lucru urmând link-uri interne din site-uri web și link-uri pe diferite site-uri web. Roboții se uită la conținutul fiecărei pagini (inclusiv adresa URL, eticheta de titlu, titluri, linkuri și multe altele) pentru a înțelege despre ce este vorba în fiecare pagină. Furnizorul de motoare de căutare preia toate aceste informații pentru a construi ceea ce se numește index.

Procesul SEO include șase faze generale

  • Cercetare, inclusiv cercetare de afaceri, analiza competitorilor, evaluarea situației actuale și căutarea prin cuvinte cheie;
  • Planificare și strategie, inclusiv decizii privind gestionarea conținutului, crearea de legături către site-ul web, gestionarea prezenței în rețelele sociale și strategiile tehnice de implementare;
  • Implementare, în care sunt executate deciziile de optimizare a paginilor web ale unui site și a site-ului web în ansamblu;
  • Monitorizare, unde se observă activitatea roboților web, traficul, clasamentele motoarelor de căutare și alte indicatori pentru realizarea de rapoarte asupra cărora se va efectua evaluarea;
  • Evaluare, care implică verificarea efectelor rezumate ale strategiei (și implementării acesteia) față de obiectivele declarate ale procesului SEO;
  • Întreținere, în care atât problemele minore, cât și cele majore legate de funcționarea site-ului web sunt gestionate pe măsură ce apar (de exemplu, conținut nou care necesită optimizare conform strategiei).

Procesul SEO vizează în principal link-uri organice și plasarea rezultatelor în motoarele de căutare ; totuși, este adesea completată de măsuri mai agresive (de exemplu, anunțuri plătite de căutare).

Autor: Ionut Puchianu

Ai nevoie de ajutor?

Așteptăm cu nerăbdare să aflăm despre ideea voastră. Scrieți-ne un mesaj și unul dintre experții noștri vă va contacta înapoi.

Construim lucruri mari împreună

Așteptăm cu interes să ne povestiți despre afacerea sau produsul dumneavoastră.

+40(724)004263

+40(771)032085

office@fpd.ro

Scrieți-ne